1. პროექტის სახელწოდება: ,,აკროპოლისი- უძველესი ბერძნული საოცრება“
2. პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გაეცნობიან საბერძნეთის დედაქალაქის ისტორიასა და კულტურას.
3. პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები შეისწავლიან საბერძნეთის დედაქალაქის-ათენის ისტორიას, გეოგრაფიულ მდებარეობას, მოიძიებენ ინფორმაციას და ფოტომასალებს აკროპოლისზე და სხვა ღირშესანიშნავ ადგილებზე; შექმნიან ფოტოალბომებს,ნახატებს და ვიდეო მასალებს; გაეცნობიან უძველეს მითებსა და ლეგენდებს.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 9-10 წელი- IV კლასი
11-12 წელი VI კლასი
5. ვადები/ხანგრძლიობა: 3 თვე.
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: დისკუსია, პრეზენტაცია, გუნდური წერა თემაზე ,,აკროპოლისი-ეს მართლაც საოცრება“, ნახატების,სლაიდშოუს, ვიდეოს,ფოტო-ალბომის,ფარდის ,,ოლიმპოს ღმერთები“ დამზადება.
7. მოსალოდნელი შედეგი/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:
IV კლასი- ნახატების, ვიდეოს, ფოტო-ალბომის, ფარდის ,,ოლიმპოს ღმერთები“ დამზადება.
VI კლასი- დისკუსია, პრეზენტაცია, გუნდური წერა, სლაიდშოუს, ვიდეოს დამზადება.
8. სასარგებლო სხვებისთვის: პროექტის მიზანია: საბერძნეთის ისტორიისა და მისი უძველესი კულტურის გაცნობა, მოძიებული მასალის დემოსტრირება სხვადასხვა რაკუსში;მოსწავლეებში კვლევითი უნარ-ჩვევის გამომუშავება; გამოჩნდეს პროექტში მონაწილე მოსწავლეების დამოკიდებულება საბერძნეთის ისტორიისა და კულტურისადმი. მოხდეს ბავშვებში მნიშვნელოვანი ფასეულობების ჩამოყალიბება, როგორიცაა ისტორიული ძეგლების მოვლა, გაფრთხილება შესწავლა.
9. სამუშაო ენა: ქართული.
10. საგნებთან, საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმებთან კავშირი:
ქართული ენა -(განუვითარებს ძირითად საკომუნიკაციო უნარებს: წერა, კითხვას, მოსმენას, საუბარს. კვლევა-- ძიება, დისკუსია, პრეზენტაცია);
ისტორია--(განუვითარებს ისტორიული მემკვიდრეობისადმი პატივისცემას და ხელს შეუწყობს ღირსეული მოქალაქის აღზრდას. ჩამოუყალიბდება ისტორიული კვლევის უნარი. შეისწავლის სანდო ისტორიული წყაროების, (წიგნი, ინტერნეტი, მოძიება, პრეზენტაცია და ა. შ.) საფუძველზე სათანადო დასკვნების გამოტანას.
11. მონაწილეობა სხვა სკოლებთან:
12. პროექტის ფასილიტატორი: თამარ მერკვილაძე
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა: tamrikomerkviladze3gmail.com
14. პროექტის ფორუმი:
15. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
Комментариев нет:
Отправить комментарий